lørdag 30. august 2014

En tur til Eldorado

I begynnelsen av uka var jeg en tur i Oslo, hvor min snille lillesøster lot seg dra med til Eldorado - som virkelig er ett eldorado for en bokelsker med sine tidligere kinosaler fulle av bøker:


Det er vanskelig å gi skikkelig inntrykk av hvor flott det er der og mengden bøker kun med ett mobilkamera, så jeg kan vel ikke annet enn å oppmuntre til å ta en tur selv om du har mulighet?

Da vi var på vei ut så jeg en utstilling av bøker fra Pulp! The Classics, som gir klassikere som Stormfulle høyder nye cover i pulp-stil med humor. Jeg fikk noen blikk der jeg sto og lo av blurber og omslagstekster:






Jeg dro tilbake dagen etter kun for å kjøpe bøkene, men fikk bare med meg fem av dem:

Det blir definitivt en tur tilbake dit, muligens 13.09 hvis noen har lyst til å møtes før bokbloggersamlingen?

2 kommentarer:

  1. Jeg har så lyst til å ta en tur på Eldorado. Selv har jeg aldri vært der, og aner ikke hvor det er :) Kanskje er det fare for å gå seg vill selv bare inne i butikken?

    Digger de utgavene du har tatt bilde av her, Ann Kristin.

    SvarSlett
    Svar
    1. *host* Det er mulig jeg gikk meg bort under først besøket. Bra jeg hadde med meg guide. :) Du får bare si fra hvis du har lyst å bli med en tur innom.

      De coverne er bare artige. Kjente du igjen skuespillerene som er brukt som modeller?

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...