søndag 12. mai 2013

Ukens smakebit: A Reckless Magick


Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit fra meg kommer fra s. 1 i A Reckless Magick av Stephanie Burgis, bok #3 i trilogien om Kat Stephensons eventyr. Forrige uka var smakebiten fra bok #1, boka var så artig og god at jeg bare måtte lese resten av trilogien med en gang.

Smakebiten er spoilerfri for alle bøkene.

Despite what either of my sisters may say, I actually possess a great deal of common sense. That was why I waited until nearly midnight on the last night of our journey into Devon before I climbed out of my bedroom window.

Luckily, my family was staying on the first floor of the inn, so the rope I'd brought along in case of emergencies was more than long enough. Luckier still, I knew a useful secret: it's much easier to sneak out in the middle of the night when you can make yourself invisible.

 

18 kommentarer:

  1. Hehe, herlig smakebit. Må le litt av den i dag da min eldste sønn var så lei seg fordi han ikke klarte å gjøre seg usynlig ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stakkar, ja, det hadde nok vært spennende å leve i Harry Potters verden. :)

      Slett
  2. Artig smakebit! Denne trilogien skal jeg notere meg - ha en fin søndag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er sjarmerende bøker. Ha en fin søndag du og. :)

      Slett
  3. Låter som spännande böcker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er skikkelig sjarmerende. :)

      Slett
  4. Herlig smakebit:) Må notere meg disse bøkene tror jeg. Tusen takk for boktips og ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig det, ha en fin dag du og. :)

      Slett
  5. Takk for flott lesetips, og ha en super søndag :)

    SvarSlett
  6. Takk for smakebit og tips! Herlig omslag! :)
    Har ikke funnet oversettelse på disse bøkene til norsk eller svensk - så det får vel bli å lese på engelsk da.. ;)
    God søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror dette er bøker som har flydd litt under raderen, noe som er synd for de er gode og sjarmerende.
      God søndag til deg og. :)

      Slett
  7. Låter som en bra bok :) Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  8. Jo, det underlättar ju om man är osynlig;-) Tack för smakbiten.

    SvarSlett
  9. Fornøyelig smakebit- og fin og original framside på boka!!

    SvarSlett
  10. Det vil jeg tro er en meget god egenskap å ha når en skal snike seg ut, ja :-) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  11. WOW just what I was searching for. Came here by searching for books of ra online spielen

    Also visit my homepage: books of ra kostenlos spielen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...