søndag 5. mai 2013

Ukens smakebit: A Most Improper Magick


Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit fra meg kommer fra s. 1 i den morsomme og varme A Most Improper Magick av Stephanie Burgis, første bok i serien om Kat Stephenson. Kat er bare herlig og jeg liker veldig godt forholdet hun har til søstrene sine. Og her er smakebiten:

I was twelve years of age when I chopped off my hair, dressed as a boy, and set off to save my family from impending ruin. 

I made it almost to the end of my front garden.

9 kommentarer:

  1. Härlig början, jag vill veta mer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Boka er herlig, anbefales varmt. :)

      Slett
  2. Sier som Monika; en herlig start! Og coveret skriker "Les meg, Tone!" til meg. Skriver den opp på huskelista, så får jeg se hva det blir til. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da steller jeg meg ved siden av coveret og nikker ivrig. ;)

      Slett
  3. Stilig smakebit :-) Disse bøkene har jeg ikke hørt om, men det var et fristende cover :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var tilfeldig at jeg hørte om serien, men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det. Og coverne er skjønne. :)

      Slett
  4. Enig med de andre i at coveret er tiltalende! Får lyst til å lese boken kun pga det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Coveret fristet meg og, enda bedre er at boka er sikkelig god. :)

      Slett
  5. Ja, denne boka ble jeg nysgjerrig på...
    Takk for herlig smakebit! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...