søndag 28. april 2013

Ukens smakebit: Fables vol. 10: The Good Prince


Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit fra meg kommer fra Fables vol. 10: The Good Prince av Bill Willingham et. al. Det var nest siste boka jeg leste for vårens Read-a-thon. Boka har en interlude omtrent midt i som er ganske spoilerfri, den ene sida (som er helt spoilerfri) var så søt, midt oppi alt det mørke som skjedde ellers, at den bare måtte deles. Så, s. 100 fra The Good Prince er ukens smakebit:


12 kommentarer:

  1. Hihi, den var søt. Takk for smakebiten. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Wolf-familien er herlig, blandt favorittene mine i hele serien. :)

      Slett
  2. Jeg har også lest Fables og jeg ser hvem dette er barna til :-) Det er en virkelig fin serie som jeg gledet meg stort over da jeg leste den. Jeg har en "litt" sær tegneseriesmak og det er ikke alt jeg liker, men Fables var fin. Har du forresten lest de 8 Flight bøkene? (tegneserie). Hvis ikke anbefaler jeg dem sterkt, de er det vakreste jeg vet om innenfor denne sjangeren!
    Ha en riktig fin søndag!

    PS: Og de to Castle waiting (også nydelige :-)) (Alle kan du lese om på bloggen min)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hele den familien er herlig. :)

      Har ikke hørt om Flight eller Castle Waiting, men skal sjekke dem med en gang. Takk for tipset! Har du lest til relaterte til Fables-seriene?

      Slett
  3. Tegneserier er ikke helt min "greie". Kjenner på at jeg nok er ganske hemmet av skylapper, når jeg kan si at verken tegneserier, fantasy, dikt, noveller eller nynorsk er min "greie". Skjerpings.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Tegnede romaner er ganske nytt for meg og, men jeg har oppdaget en del spennende. Fabels appelerte nettopp fordi de handlet om eventyrfigurer i moderne tid, jeg er veldig glad jeg tok sjansen for serien er helt fantastisk.

      Slett
  4. Jeg har også en smakebit fra en tegnet roman denne gangen, artig sammentreff. :) Selv har jeg ikke lest en tegnet roman/tegneserie på år og dag, men jeg var veldig begeistret for det da jeg var lita jente. Så fant ut at det var på tide å prøve på nytt nå, det finnes jo så mye forskjellig der ute. Jeg ble nysgjerrig på denne serien nå, og ser ikke bort i fra at jeg kommer til å sjekke den ut senere. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantomet var en av mine helter da jeg var liten, men annet enn det leste jeg lite tegneserier. Prøver å ta igjen for det nå. ;) Jeg kan så absolutt anbefale Fables-serien. :)

      Slett
  5. Jeg er så dårlig på å lese tegneserier, men det ser artig ut så jeg må rett og slett bare hoppe i det å lese noe, se om det er noe for meg. Tusen takk for smakebit og lesetips!

    SvarSlett
  6. Har berre lest dei to første hefta i denne serien. Dette minte meg på at eg snart må sjå å få lest fleire av dei. Kjempefin smakebit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...