tirsdag 29. januar 2013

Nye bøker + giveaway

Tilbake på bloggen en uke seinere enn planlagt, men jeg fant da veien til slutt. Utrolig hvor sliten ferie kan gjøre en når fly er involvert.

Jeg klarte selvfølgelig ikke å holde meg unna bokhandelen, men klarte meg med ett besøk den aller siste dagen (dette kan ha noe med at det var eneste dagen hvor jeg var i nærheten av et sted hvor bøker ble solgt...). Hadde det ikke vært for vektbegrensninger på bagasjen er det mulig flere bøker hadde blitt med hjem, men syv er et respektabelt antall det. :)


Things Fall Apart og Girls at War and Other Stories av Chinua Achebe
The Smell of Apples av Mark Behr
Beethoven Was One-Sixteenth Black av Nadine Gordimer
Philida av André Brink
Home Remedies av Diane Awerbuck
Moxyland av Lauren Beukes

Noen som ønsker seg en av disse bøkene og har lyst til å bli med på en giveaway? Da må du gjøre to ting:
1. Kommenter på denne dette innlegget og fortell hvilken bok du ønsker deg
2. Identifiser så mange av dyrene i bildene under som mulig og send det på e-post til askine09 @ gmail.com


Giveaway'n er åpen til midnatt mandag 4. februar. Den som har flest dyr rett vinner; er det flere som har like mange rette, blir det loddtrekning. :-)

5 kommentarer:

  1. hehe Kul måte og ha giveaway.. Velkommen hjem fra ferie.. Vært i Afrika?? Hatt en fin tur håper jeg :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Må prøve å være litt oppfinnsom da. :) det var en super tur.

      Slett
  2. Så gøy! Jeg er en racer på dyr! Tror jeg...e-post er sendt :)

    Satser på Things Fall Apart hvis jeg vinner!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får se... Artig at du deltar. :)

      Slett
  3. Blir med, men dyra er nok bare gjettinga.:
    løve-gnu-giraff-nesehorn-antilope-struts-sebra

    Andre Brink er favoritten.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...