søndag 6. januar 2013

Årest første smakebit: Sanctum

Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Den første smakebiten i 2013 er fra den første siden i Sanctum av Sarah Fine. Sanctum er bok 1 i Guards of the Shadowlands-trilogien. Jeg har akkurat begynt på boka så jeg vet ikke hva jeg synes om den ennå, men det virker lovende så langt. :)

On my first day at Warwick High School, if you'd told me I would choose to go to hell for any of the students, let alone Warwick's queen bee, I would have laughed. Or maybe I would have stabbed you with a ballpoint pen (it was kind of a rough day).

22 kommentarer:

  1. Tusen takk for smakebiten:-) Jeg fikk lyst til å vite mer. Likte godt coveret også.Ha en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ca 1/3 gjennom boka og liker den veldig godt. Mørk og velskreven.

      Ha en fin søndag du og, Beathe. :)

      Slett
  2. "Or maybe I would have stabbed you with a ballpoint pen " Ouch! He he... Den setningen fikk meg til å ville sjekke ut boken mer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var den setningen som fanget meg og. :)

      Slett
  3. Hahaha, fantastisk smakebit i dag, Ann Kristin. Denne boken har jeg faktisk aldri verken sett eller hørt om tidligere, nå ble jeg nysgjerrig her.

    SvarSlett
    Svar
    1. Du burde så absolutt sjekke den nærmere, Mari. Boka er mørk og spennende (med en dæsj humor), jeg liker den veldig godt så langt.

      Slett
  4. Jag gissar att detta är en genre som jag inte brukar läsa, men detta låter ju intressant :)

    SvarSlett
  5. Første bok av en trilogi høres spennende ut, gleder meg til å høre mer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Boka er ganske spennende, den. :)

      Slett
  6. Ble veldig nysgjerrig, så gleder meg til å høre mer om denne:) Takk for smakebiten og ha en fin fin søndag!:)

    SvarSlett
  7. Åå denne har jeg satt meg ut før, men jeg glemte den helt! Coveret er jo helt nydelig! Og den virker spennende :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. Den sista meningen är ju helt suverän =) Jag både skrattade till och grimaserade av fantomsmärta. Ska nog checka in den här :)

    SvarSlett
  9. Interessant! Jeg måtte slå den opp og ente med å sette en på leselisten. Det hørtes ut som en riktig så spennende bok :-) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  10. Virker som en spennende bok, så det er bra det er lovende lesing så langt :)

    SvarSlett
  11. Underhållande smakbit. Tack för den!

    SvarSlett
  12. Haha, fantastisk smakebit! :D
    Takk for denne, den bragte virkelig fram smilet hos meg! :)

    SvarSlett
  13. He he morsom smakebit:) Aldri hørt om boka før, takk for tips:)

    SvarSlett
  14. Oi, den hørtes gøy ut! Litt som den serien med vampyrhekseungdommene.. bortsett fra at denne virket bra! ^^ Må sjekkes ut-takk for tips! :)

    SvarSlett
  15. Jag blev faktiskt lite sugen på denna boken!

    SvarSlett
  16. Herlig smakebit, denne boken har jeg lyst til å sjekke ut nærmere :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...