søndag 2. desember 2012

Ukens smakebit: Touched


Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Dagens smakebit er fra s. 8 i Touched av Corrine Jackson (anbefaler bøkene hennes veldig, If I Lie er en av de beste bøkene jeg har lest i år):

To safeguard my secret, I'd have to pick a hidden injury, one of my taped broken ribs. Like I'd done a dozen times before, I pictured the broken bone and imagined it mending. A sharp stab speared my side as the bone fused, and I gasped even as the pain faded and my breathing flowed easier. I tipped my face to the sun in relief.

In the distance a camera shutter clicked. 

17 kommentarer:

  1. Dette hørtes veldig spennende ut, Ann Kristin! Jeg tror faktisk ikke at jeg har hørt om forfatteren tidligere(mulig jeg må dobbeltsjekke det med min uendelige ønskeliste på Goodreads, If I Lie havnet garantert på listen hvis den ikke er der).

    SvarSlett
    Svar
    1. Boka virker lovende så langt!

      If I Lie kommer med en entusiastisk anbefaling. Jeg leste boka i begynnelsen av september og fortsatt tenker jeg på historien til Quinn.

      Slett
  2. Tack för smakbiten! If I lie har jag uppskriven att jag ska kolla på, men jag visste inte att det var en serie!

    SvarSlett
    Svar
    1. If I Lie er en stand-alone, Touched er første bok i en ny serie. :)

      Slett
  3. Det där tricket hade jag behövt nu, bröt lilltån för en vecka sedan ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde vært veldig praktisk, ja. God bedring. :)

      Slett
  4. Tusen takk for spennende smakebit:-) Noterer meg bøkene for dette må jeg titte litt nærmere på. Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du ble fristet til en nærmere kikk. Ha en fin dag du og, Beathe. :)

      Slett
  5. Måtte jo notere denne ned:) Takk for tips og smakebit!:) Ha en fin søndagskveld!:)

    SvarSlett
  6. Wow, for en flott smakebit! Intens og vakker på samme tid, kanskje dette er en bok for meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvis du liker paranormale tenåringsromaner burde du så absolutt prøve boka. :)

      Slett
  7. Høres ut som en spennende historie! Er bøkene i serie eller står de hver for seg?

    SvarSlett
    Svar
    1. "If I Lie" står for seg selv, det er en realistisk YA. "Touched" er første bok i en ny paranormal YA.

      Slett
    2. Da skal jeg notere meg bøkene, med If I lie øverst :)

      Slett
  8. Åå for en fin smakebit! Denne boken har jeg faktisk aldri hørt om før, men den virker spennende :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...