søndag 11. november 2012

En smakebit på søndag: Days of Blood and Starlight


Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Dagens smakebit er fra s. 9 i Days of Blood and Starlight av Laini Taylor:

He searched all day and the next, Loramendi and beyond, wondering furiously where she could have gone and trying not to let the question shift to what might have happened to her. But the possibilities grew darker as the hours passed, and his fears warped into nightmare ways that drew inspiration from every terrible thing he had ever seen and done. Images assaulted him. Again and again he pressed his palms to his eyes to blot them out.

12 kommentarer:

  1. En fin smakebit (som jeg nesten kan gjette hva handler om :-))Jeg leste den første boken i denne serien på norsk og håper de har tenkt å fortsette med å oversette dem. Ikke minst for ungdommene på biblioteket. Jeg likte bok 1 virkelig godt og ser frem til å lese fortsettelsen på historien!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg prøvde å finne et sitat som ikke var noen form for spoiler, men det er ikke så lett med bok 2. Håper også at forlaget fortsetter å oversette serien, gjerne de andre bøkene til Taylor og. Har du lest Lips Touch Three Times? Flotte lang-noveller.

      Slett
  2. Fin smakebit. Gleder meg til denne kommer ut på norsk :)

    SvarSlett
  3. Fin smakebit fra en bok som jeg gleder meg veldig kommer ut på norsk, imens skal jeg kose meg med omtalen din når du har lest den ferdig(om du skal skrive omtale da)Dette er egentlig ikke "min" sjanger men guri hvor godt jeg likte den første boken, så ikke umulig at det blir enda flere.

    SvarSlett
  4. Stilig cover!

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  5. Nydelig smakebit! Jeg gleder meg også til den kommer på norsk :)

    SvarSlett
  6. Gleder meg sånn til denne kommer på norsk! Men det er så vidt jeg greier å vente, nesten jeg kjøper den på engelsk:) Elsket første boken så dette kommer jo til å bli spennende:) Takk for flott smakebit!:)

    SvarSlett
  7. Denne boken har et helt nydelig cover! Nesten så jeg får lyst til å kjøpe den bare for å eie boken. Jeg er sikkert den eneste i hele verden som ikke likte den første boken, så planen var egentlig å holde seg unna denne.
    Ha en fortsatt fin søndag! :)

    SvarSlett
  8. Jeg gleder meg vilt til å lese denne, men tror faktisk jeg skal lese den norske oversettelsen for å friske opp litt av innholdet. Jeg har bare såvidt kikket på oversettelsen og vil egentlig gjerne lese den å norsk også.

    SvarSlett
  9. Jeg får gåsehud! Romanen ble forhåndsbesilt for en god stund siden, og jeg vet den er blitt sendt - men den har ikke dukket opp i postkassen ennå... Jeg gleder meg så til å lese den :-)

    God søndag!

    SvarSlett
  10. Tack för smakbiten, den var spännande!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...