søndag 28. oktober 2012

En smakebit på søndag: City of Ashes


Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Dagens smakebit er fra s. 219 i City of Ashes, bok 2 i The Mortal Instruments-serien av Cassandra Clare:

She kicked and twisted --

And suddenly the pressure was gone; the thing was off her. She sucked in a whistling breath and rolled to her knees. The demon was in a half crouch, staring at her with black, pupil-less eyes. Getting ready to lounge again? She grabbed for her blade, spat: "Nakir," and a spear of light shot from her fingers. She'd never held an angel knife before. The hilt of it trembled and vibrated in her hand; it felt alive. "NAKIR!" she cried, staggering to her feet, the blade outstretched and pointed at the Raum demon.

26 kommentarer:

  1. Jag börjar bli väldigt nyfiken på de här böckerna, de verkar väldigt spännande. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bøkene er ganske spennende, så hvis du liker urban fantasy kan de anbefales. :)

      Slett
  2. Spennende smakebit! Både denne boken og nummer en står i bokhylla, men jeg er litt usikker på om de er noe for meg!? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Spennende bok og. Liker du urban fantasy? Gjør du det, kan jeg anbefale bøkene. :)

      Slett
  3. Det var en spennende smakebit fra en bok jeg er nysgjerrig på, har denne og den første boken i bokhyllen.Så en dag skal jeg få lest dem. Tusen takk for smakebiten og ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har du noe spennende å se fram til. :) Ha en fin dag du og!

      Slett
  4. Jag har läst "Clockwork Angel" av samma författare, och den boken var mycket bra! Ha en fin söndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, for Clockwork Angel står på leselista mi. :)
      Ha en fin søndag du og.

      Slett
  5. En spennende smakebit! Jeg har lest bok 1 og skal absolutt lese denne også. Vi har akkurat fått den på jobb, men det står så mange andre bøker og venter :-)
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har en bok å glede deg til! Du får kose deg med alle de andre bøkene mens du venter. :)
      Ha en fin søndag du og.

      Slett
  6. Takk for smakebiten - kreativt med "englesverd". Har ikke fått med meg Stephenie Meyer sin nye fantasy-serie - kjenner kun til "Twilight-serien". Har ikke lest noe av henne foreløpig, men det kommer jeg til : )

    SvarSlett
  7. Spännande smakebit :) Jag är lite nyfiken på den här författare. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun er så absolutt verd å ta en nærmere titt på. :)

      Slett
  8. Spennende! Jeg er så usikker på om jeg skal lese disse bøkene eller ikke! Føler virkelig jeg går glipp av noe her :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker du urban fantasy burde du prøve serien, den er velskreven og har god driv. :)

      Slett
  9. Høres spennende ut:) Har ikke lest den serien, men anbefales av mange så vidt jeg har fått med meg:) Ha en fortsatt fin søndag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig spennende. :) Ha en fin søndagskveld. :)

      Slett
  10. Dette var dramatisk! Takk for smakebiten. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skjer stadig vekk noe i disse bøkene. :)

      Slett
  11. Virker som spennende lesing!

    SvarSlett
  12. Takk for smakebiten, Ann Kristin :-) Jeg har denne og den første i hylla, men vet ikke helt når jeg får lest dem.

    SvarSlett
  13. Tack för smakbiten. Verkligen fantasy!

    SvarSlett
  14. Takk for spennende smakebit:) Har serien på skal lese lista min, høres jo veldig underholdende ut. Ha en flott kveld:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...