onsdag 12. september 2012

Har dere bokdrømmer? Drømmer som involverer bøker på noen måte?

Natt til i dag fikk jeg to for en: først satt jeg og forklarte til en forvirret Mari hvorfor jeg har to eksemplarer av Harry Potter and the Deathly Hallows i bokhylla, man trengte da bare en! Så fikk jeg en e-post med beskjed om at jeg hadde meldt meg på bokbloggertreffet på feil måte og ikke fikk være med allikevel. Tror jeg foretrekker den drømmen hvor jeg bare satt å leste hele natta.

Kanskje jeg skal håpe på en strikkedrøm i natt?

4 kommentarer:

  1. Huff :-D Jeg har absolutt "lese drømmer", hvor jeg "leser" en bok men selvfølgelig dikter opp teksten etterhvert. Det er egentlig dumt at jeg ikke husker den teksten når jeg våkner. Kanskje jeg er forfatter i drømmeland? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kanskje det. Det hadde vært interessant å huske alt en leser i drømme. Sikkert noen underlige historier. :)

      Slett
  2. Jeg har aldri lesedrømmer :O Mine bokdrømmer går for det meste ut på at jeg blir fanget inne i den boken jeg leste på sengekanten.. Eller at jeg har skrevet en bok som alle hater så jeg får kjeft av alle jeg møter. Venner og fremmede :P haha

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du lest Thursday Next-bøkene? Da kan du drømme at du er fanget i en bok hvor du er fanget i en bok. ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...