fredag 10. august 2012

Boktema hos Anette: Nytt i postkassa


Denne uken er boktemaet hos Anettes bokboble bøkene vi nylig har mottatt eller bestilt. Det gikk litt vilt for seg på forsommeren før det roet seg ned, men jeg har noe nytt jeg og. :)

Forrige lørdag kunne jeg hente disse bøkene på postkontoret:

Jeg har så vidt begynt på bok 1, men liker det jeg har lest så langt.

Som med A Song of Ice and Fire-serien, holder jeg Silje helt delvis ansvarlig for innkjøpet tidligere i uka. Hun postet en flott anmeldelse av Anya's Ghost, en grafisk roman jeg har kikket på en stund, og jeg klikket meg inn på BookDepository for å kjøpe den. Hvorpå jeg husket at Fables-serien ønsket jeg å lese mer av, så de fem første volumene havnet i handlekurven de og:


Så var det salg hos Bokklubbene:



10 kommentarer:

  1. Her har du mye godt lesestoff i vente skjønner jeg,ble nysjerrig på Anya`s ghost. Brente skygger er på vei til meg også, er spent på den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg! Anya's Ghost blir nok lest ganske raskt. :)

      Slett
  2. Ohoy så mye spennende! Godt at vi har hverandre å skylde på når vi går litt bananas ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er veldig greit å ha andre bokelskere å peke på. ;)

      Slett
  3. He he ;-)Så fint at vi kan inspirere hverandre :-D Jeg fikk nemlig lyst til å sjekke ut Fables ordentlig, nå.

    SvarSlett
  4. A Song of Ice and Fire-serien har jeg veldig lyst til å lese, og planlegger å starte nå i høst. Og nå må jeg bare få sullet meg til å handle litt på salgene som er for tiden!

    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da ser jeg fram til hva du synes om serien og. Kos deg med salgene! :)

      Slett
  5. Her var det mye bra:) Leser lite grafiske romaner, men Anya's Ghost ble jeg nysgjerrig på:) Så ut som herlige bilder:) Brente skygger måtte jeg også ha meg på salget hos bokklubben, gleder meg til å lese den:) Kos deg med kjøpene og ha en fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg leser lite av dem jeg og, men den titten jeg fikk på Fables gav mersmak. Ser fram til å høre hva du synes om Brente skygger. :) Ha en fin fredag. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...