søndag 29. juli 2012

Mitt liv i litteratur

Mitt liv i litteratur er ett artig meme jeg har lånt fra Beathe. Det går ut på å svare på spørsmålene med titler på bøker man har lest i inneværende år.

Describe Yourself: Running the Books
How Do You Feel: Five Flavors of Dumb
Describe Where You Currently Live:
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society
If You Could Go Anywhere, Where Would You Go: City of Bones
Your Favourite Form of Transportation: Riders of the Apocalypse
Your Best Friend is: Saving Grace
You and Your Friends are: Code Name Verity
What's the Weather Like: The Rare Event
Your Fear: The Way We Fall
What's the Best Advice You Have to Give: Keep Holding On
Thought for the Day: La stå
How I Would Like to Die: Harmonic Feedback
My Soul's Present Condition: Fly On the Wall

Hvordan er ditt liv i litteratur? 

10 kommentarer:

  1. Kjempeartig idé. Svarer nok på denne en av de kommende dagene jeg også. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da ser jeg fram til svarene dine. :)

      Slett
  2. Dette var god underholdning altså, litt å flire av på en mandag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mandager trenger alltid mer latter. :)

      Slett
  3. Morsomt :-) Skal tygge litt på denne og se om jeg får skrevet noe:

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...