søndag 29. juli 2012

En smakebit på søndag: Cold Fury

Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Dagens smakebit kommer fra Cold Fury av T. M. Goeglein, s. 22-23.

All forms of betrayal are poison.

Whether it's being used as fresh meat in a boxing ring or violating the code of decency that dictates sidewalk behavior, it creates a bitter crust over a person's soul. Having my secret fears and self-doubt used as currency against me as Uncle Buddy did was a transgression so deep that it has infested me with a true, pure hatred. It has sparked a flame of desire for vengeance that's stronger than any silly, lingering feelings of affection I once felt for him.

That flame is lit in me now, and it's burning blue and cold.

14 kommentarer:

  1. Beskrivningen jag hittade på boken låter spännande: "Jason Bourne meets "The Sopranos"" :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for smakebiten:-) Virker som en spennende bok som jeg ble nysgjerrig på. Ha en fin Søndag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er så absolutt spennende. Ha en fin søndag du og. :)

      Slett
  3. Det var en sterk smakebit. Og en god beskrivelse av hat.

    Ønsker deg en riktig fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sara Jane er en ganske tøff forteller, det blir tidlig klart at her er det ikke blomster og regnbuer etc som er i fokus.

      Ha en flott dag du og. :)

      Slett
  4. Sterk og spennede smakebit! :) Ble ganske nysgjerring jeg også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan anbefale å ta en titt på boka. :)

      Slett
  5. Dette høres spennende ut. Takk for smakebiten, og ha en fortsatt fin dag. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er jeg snart ferdig med boka, det eneste jeg ikke liker er at jeg ikke har bok 2 liggende klar. Ha en fin dag du og. :)

      Slett
  6. Denne boken virker veldig spennende, Ann Kristin. Tusen takk for smakebiten, jeg tror jeg har lyst til å lese Cold Fury.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg satt oppe til nesten 2 i natt for å lese ferdig Cold Fury, for jeg bare måtte vite hva som skjedde på neste side. :)

      Slett
    2. Da må det jo ha vært spennende. Er dette første bok i en serie eller står Cold Fury helt på egne ben?

      Slett
    3. Ja, den var spennende og gjennomtenkt. :) Den er første bok i en trilogy.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...