søndag 24. juni 2012

En smakebit på søndag: The Wishing Spell


Den ukentlige utfordringen hos Flukten fra virkeligheten: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Dagens smakebit kommer fra s. 1 i The Wishing Well av Chris Colfer. Jeg har bare fått lest prologen så langt så jeg vet ikke hva jeg synes om boka ennå, men ideen og oppsettet er interessante.


It was just past midnight, and all was quiet except for the occational rustle of a chain. Through the heavy silence a single set of footsteps echoed throughout the halls as someone climbed down the spiral steps into the dungeon.

26 kommentarer:

  1. Jeg liker'e! Gleder meg sånn til å se hva Colfer har skapt her. Håper jeg ikke blir skuffet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig. Jeg gleder meg og håper boka ikke skuffer, samtidig som jeg prøver å huske på at det er hans første bok og derfor kanskje er litt røff i kantene. Ideen er uansett spennende. :)

      Slett
  2. Vilken härlig början! Och vilket vackert omslag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Coveret er flott, og det passer til boka. :)

      Slett
  3. Tusen takk for smakebiten:-) Likte også coveret veldig godt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er virkelig øyenfallende. :)

      Slett
  4. Flott smakebit, og for et nydelig bokomslag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er alltid bra med et omslag som er både flott og passer til boka. :)

      Slett
  5. Tack för smakbiten. Är det något som skulle passa ungdomar tror du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Boka passer nok best fra 8 år og oppover, det kan kanskje bli litt barnslig for ungdommer?

      Slett
  6. Hørtes nesten litt skummelt ut for en 8-åring :-) Spennende da! Coveret minnet meg littegranne om Terry Pratchett's bøker, av en eller annen grunn. Takk for smakebiten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Boka er ikke noe skumlere enn eventyrene den er basert på, så det burde gå helt fint for de på 8+. :)

      Slett
  7. En fin smakebit. Jeg er enig i at coveret minnet litt om Terry Pratchett. Fint var det uansett, og det hørtes ut som en spennende bok.
    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er alltid bra når coveret både fanger oppmerksomheten og passer historien. :)

      Slett
  8. Flott smakebit og herlig omslag :-) Ønsker deg en god søndag, Ann Krisin!

    SvarSlett
    Svar
    1. God søndag til deg og, Silje. :)

      Slett
  9. Ååå takk for herlig smakebit, så spennende!:) Denne noterte jeg ned enda den var på engelsk:) Flott bokomslag:) Gleder meg til omtale:) kos deg med boken og ha en videre fin søndag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Med tanke på hvem forfatteren er så kommer nok boka snart på norsk. :) Ha en fin søndag videre du og. :)

      Slett
  10. Så mange spennende bøker du kommer over! Den så så fin ut!

    Håper du har kost deg masse i sankthanshelgen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper du finner noen du liker. :)

      Du og, ha en forsatt fin søndag. :)

      Slett
  11. Fin smakebit:) Denne har jeg veldig lyst til å lese en gang:)

    SvarSlett
  12. Nydelig cover, jeg hadde kanskje valgt å lese boken bare på grunn av det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Må innrømme at det var en stor del av grunnen til at jeg fikk lyst til å lese boka. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...