torsdag 28. juni 2012

Boktema hos Anette: Min favoritt blandt utenlandske bokblogger


Denne uken er det siste boktema hos Anettes bokboble før sommeren og ukens tema er favoritter blandt utenlandske bokblogger. De første bokbloggene jeg fulgte var Dear Author og Smart Bitches, Trashy Books, to av de store amerikanske bokbloggene, men etterhvert som jeg oppdaget alle bloggene som konsentrerte seg om ungdomslitteratur, fantasy, science-fiction etc. leser jeg andre blogger oftere. Fire engelskspråkelige blogger jeg liker godt er:


Eleusian Mysteries, en australsk bokblogg drevet av Harry Potter-fanen Brodie. Gode, gjennomtenkte anmeldelser og et og annet intervju.


Steph Su Reads blir drevet av Steph, en amerikansk blogger som for tiden holder til i Shanghai, Kina. Hun anmelder mest ungdomslitteratur og urban fantasy.


 Clear Eyes, Full Shelves anmelder det meste av litteratur, de har også interessante dikusjonsposter. Informasjon om bloggerne bak Clear Eyes, Full Shelves finner du her.

The Book Smugglers er drevet av Ana og Thea. Bloggen har grundige anmeldelser innen mange sjangre og flere faste diskusjonsposter hver måned.



6 kommentarer:

  1. Her var det mange fine blogger å sjekke ut, men det tror jeg at jeg gjør i morgen. Blir spennende.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for nye og gode bloggtips, jeg storkoste meg med å titte innom disse :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Kommer til å savne boktema i sommer, det er alltid gøy å være med. :)

      Slett
  3. Så flotte tips jeg fikk nå!:)Steph Su Reads er jo en flott blogg, glemte av henne:) De to nederste var ny for meg og virket veldig interessante så de skal jeg sjekke grundigere ut:) Takk for tips og ha en herlig helg!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Flott! Du får kose deg med bloggene og helga. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...