tirsdag 8. mai 2012

Nye bøker

Det er alltid så gøy når noe nytt og ønsket dukker opp i postkassa. Disse to har dukket opp hos meg:


Her er boktraileren til Grave Mercy:


Ser den ikke fantastisk ut? *gleder seg*

Jeg fant ingen offisiell trailer for Orchards, så her er sammendraget fra GoodReads:

After a classmate commits suicide, Kana Goldberg—a half-Japanese, half-Jewish American—wonders who is responsible. She and her cliquey friends said some thoughtless things to the girl. Hoping that Kana will reflect on her behavior, her parents pack her off to her mother's ancestral home in Japan for the summer. There Kana spends hours under the hot sun tending to her family's mikan orange groves.

Kana's mixed heritage makes it hard to fit in at first, especially under the critical eye of her traditional grandmother, who has never accepted Kana's father. But as the summer unfolds, Kana gets to know her relatives, Japan, and village culture, and she begins to process the pain and guilt she feels about the tragedy back home. Then news about a friend sends her world spinning out of orbit all over again
.


~*~*~*~*~*~*~*~*~

Tre spennende giveaways dukket opp i dag:

Synne, Lesehesten fra Sørlandet, holder sin første giveaway hvor hun gir bort et eksemplar av Insurgent og en hemmelig, musikkrelatert gave. Gå hit for å delta: Klikk
.

Julie, hos Julies bokbabbel, holder en Apokalyptisk Giveaway med mange flotte, spennende premier. Gå hit for tips om hvordan overleve zombier: Klikk

Mai Lene, hos Once Upon a Time, holder en koselig solskinnsgiveaway i regnværet. Gå hit for å delta: Klikk.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med nye bøker:) de så flotte ut, kos deg masse med dem:) Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, jeg gleder meg til å begynne på dem. :) Ha en flott kveld. :)

      Slett
  2. Alltid kjekt når nye bøker dukker opp:-) Likte veldig godt coverne:-) Kos deg masse og ha en fin kveld:-) Tusen takk for tips angående Giveaways:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er alltid gøy det, spesielt når det er bøker du har gledet deg litt ekstra til. :)

      Er ikke coverene flotte? Liker veldig godt det til Grave Mercy, det drar en inn på en måte.

      Bare hyggelig, må jo spre bokgleden så godt en kan. :)

      Slett
    2. Ja,den likte jeg også veldig godt:-) Ser at veldig mange engelske bøker har veldig nydelige omslag:-)

      Slett
  3. Jeg liker også å få bokpakker i posten. Alltid like fint å holde en ny bok i hendene! Jeg likte så godt coveret på Grave Mercy at den ble jeg nysgjerrig på. Håper du skriver en omtale om den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har planer om å bli flinkere til å skrive omtaler av bøkene jeg leser, så Grave Mercy skal få en omtale når den er lest. :)

      Slett
  4. Åj, innmari attraktive forsider på bøkene. De hadde jeg plukket opp med en gang og tittet på! Kos deg masse med dem i helgen, og ha en flott 17.mai feiring til uka :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er tegnet på et vellykket cover. :)

      God helg og 17. mai til deg og. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...