mandag 23. april 2012

Giveaway: Verdens bokdag 2012


Inspirert av blandt annet Bokelskerinnen, Mari, Beathe og Elin blir jeg og med å feirer Verdens bokdag. Så, jeg en kikk i bokhyllene mine og fant noen bøker:

Jeg er nummer fire av Pittacus Lore

Snakk til meg av Vigdis Hjort

Edward Nansen av Robert Reed Flatjord

Ghetto Cowboy av G. Neri

Gone av Michael Grant

Pure av Julianna Baggott

Med unntak av Gone, er alle bøkene leseeksemplarer.

Alt du behøver å gjøre for å delta er å legge igjen en kommentar med hvilke tre bøker du er interessert i og e-postadressen din før kl 20:00 i morgen (tirsdag 24.04.12). Da blir det trekning av to vinnere ved hjelp av Random.org

4 kommentarer:

  1. Klart jeg vil være med på dette og jeg kunne tenkt meg:
    1) Jeg er nummer fire
    2) Pure
    3) Snakk til meg

    Jeg har også to leste bøker jeg skal gi bort i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Da kommer jeg løpene bort til deg. :)

      Slett
  2. 1)Pure
    2)Gone
    3)Chetto Cowboy

    Kjempelkoselig med ein giveaway. Eg liker det veldig godt når det er mogleg å vere med på slikt. =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...