søndag 8. januar 2012

Ukens smakebit: Lips Touch Three Times


Den ukentlige utfordingen fra Ladybug: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.


Ukens smakebit kommer fra Lips Touch Three Times av Laini Taylor, tre fortellinger om en ung pikes første kyss - med en Laini Taylor-tvist. Denne smakebiten kommer fra fortelling #2: Spicy Little Curses Such as These (s. 73-74).

He told her his idea.

Estella blanched. "No!" she said at once, applled.

"No? No? All right then, how about this? I'll give you all of them. Every child in the village!"

"Every...?"

"Every last brat will live! How can you say no to that?"

She couldn't say no, as well he knew. She would have nightmares over this curse for the rest of her life, and Vasudev knew that too, and that was his favorite thing about it. After a long, miserable silence, Estella nodded.

16 kommentarer:

  1. Ååååå, spennande. Kjente at eg neste grøssa då eg las dette. Sånne smakebitar er verdt å lese. =)

    SvarSlett
  2. Liker du fantasy kan jeg anbefale Laini Taylors bøker, de er en god blanding av spenning og grøss. :)

    SvarSlett
  3. Har ikke lest noe av denne forfatteren men det var en spennende smakebit som gjorde meg nysgjerrig. Ha en fin Søndag.

    SvarSlett
  4. Så flott at du ble nysgjerring! Laini Taylor er så absolutt en forfatter å prøve. :)

    SvarSlett
  5. Nå ble jeg nysgjerrig også, interessant smakebit. Tittel og forfatter er notert til senere "bruk". :)

    SvarSlett
  6. Å, Laini Taylor!! Spennende og litt skummel smakebit! Gleder meg til å høre hva du synes, for liker du den så skal jeg også lese den :-)

    God søndag!

    SvarSlett
  7. @Tone: Så bra! Da ser jeg fra til å høre hva du synes om henne. :)

    @Silje: Jeg er litt over halvveis og kan si at dette kommer nok til å bli en av favorittbøkene mine i år. :)

    SvarSlett
  8. Flott smakebit, var veldig spennende:)

    SvarSlett
  9. Hele boka er grøssende spennende. :)

    SvarSlett
  10. Hmm, en spennende smakebit! Jeg har ikke lest noe av denne forfatteren før men det fikk jeg lyst til! Kjempebra smakebit!

    SvarSlett
  11. @Sigrid: Fra en spennende bok. :)

    @AstridTerese: Laini Taylor kan anbefales! Illustrasjonene i boka er også flotte. :)

    SvarSlett
  12. Siden jeg er litterært småforelsket i Laini Taylor så bør jeg absolutt skaffe meg denne. Tusen takk for smakebiten :)

    Illustrasjonene er vel laget av mannen hennes hvis jeg ikke husker feil.

    SvarSlett
  13. Du finner jammen mange interessante bøker. Nå begynner lista mi å bli veldig lang her ;-)

    Håper du har hatt en deilig helg, og at du får en flott ny januaruke :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...