søndag 15. januar 2012

Ukens smakebit: Jellicoe Road


Den ukentlige utfordingen fra Ladybug: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit kommer fra Jellicoe Road av Melina Marchetta, en roman om forlatte barn, sorg, vennskap og tilgivelse. Denne smakebiten er fra side 26.

"Ask me what the Hermit whispered in my ear that day."

I can tell that she's stunned, her hazel eyes wide with the impact of my request. She takes a moment or two, like she needs to catch her breath.

"Sit down," she says quietly.

I shake my head and hold up the list she gave me. "Sorry, no time. I've got fragile kids to look after."

16 kommentarer:

  1. Høres ut som en litt trist bok, bra smakebit:)Liker du den så langt? Ble litt nyskjerrig:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så langt liker jeg den godt. Den er velskreven og har en interessant historie. :)

      Slett
  2. Ble nysgjerrig på denne boken og så likte jeg coveret på boken veldig godt. Gleder meg til å høre hva du syntes når du er ferdig med den. Ha en fin Søndag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så langt er jeg godt fornøyd med boka og kan anbefale den. :) Ha en flott søndag.

      Slett
  3. Fin smakebit. Jeg skal få lest den i løpet av året!

    God søndag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da ser jeg fram til hva du synes om boka.

      God søndag. :)

      Slett
  4. Hmm, interessant! Fin smakebit. :)

    SvarSlett
  5. Så bra smakebit. Jeg ble virkelig nysgjerrig på boken. Ser frem til å lese din omtale av den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. :) Boka er veldig god så langt.

      Slett
  6. Denne har jeg hørt veldig mye bra om, tror ikke jeghar lest en eneste dårlig anmeldelse av den. Ønsker deg mange fine lesestunder med den videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var en av grunnene til at jeg ønsket å lese den, og så langt har den ikke skuffet. :)

      Slett
  7. Så spennende! Har lest flere smakebiter av denne tidligere, og har den på leselisten. Kanskje den blir lest i år? Klemklem :)

    SvarSlett
  8. Jeg elsker, ELSKER denne boken :) Håper den faller i smak, Ann Kristin!

    SvarSlett
  9. Takk for smakebit! Deilig å kose seg i sofakroken i vintermørket med god lesning :-) Håper du har hatt en flott uke :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...