søndag 30. oktober 2011

Ukens smakebit: Witchlanders

Den ukentlige utfordingen fra Ladybug: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit kommer fra Witchlanders av Lena Coakley, s. 8:

Her eyes startled him when she looked up; they were so bright and blue and wild. "I see the future," she whispered. "I'm seeing it right now."

"You're not." His voice quavered a little. "Stop it. You're not even looking at the casting."


"A great witch doesn't need bones. I can see the future written in the flecks of your eyes." She touched his face with cold hands, holding him by the chin. "Stay still. I almost have it all."

10 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg plutselig veldig lyst til å besøk en eller annen nettbokhandel kjenner jeg. Den smakebiten likte jeg!

    SvarSlett
  2. Boka har en spennende start. Kan også anbefale "Girl of Fire and Thorns". Ble ferdig med den i går og var veldig fornøyd. :)

    Jeg må holde meg igjen etter hver "Smakebit på søndag" så jeg ikke klikker meg rett inn på diverse nettbokhandler og kjøper alt det interessante jeg har hørt om.

    SvarSlett
  3. Spennende,spennende!

    Jeg fikk The demon king i går,forresten :-) Tusen takk!

    SvarSlett
  4. Kjempebra smakebit. Jeg har aldri hørt om boka, men kanskje jeg skal se på den? Gå inn på http://bokverdami.blogspot.com/2011/10/smakebit-pa-ein-sndag-14.html for å se min smakebit i dag. Fin blogg forresten. =)

    SvarSlett
  5. @Silje: Veldig spennende!

    Flott at boka har kommet vel fram, håper du liker den. :)

    @Mai Lene: Hvis du liker fantasy kan jeg anbefale å ta en titt på boka. :)

    SvarSlett
  6. Hmm, veldig spennende! Jeg må også holde igjen hver søndag ellers hadde det hver uke etterpå kommet en haug med bøker fra England :-)

    Men denne vil jeg lese!

    SvarSlett
  7. Fin smakebit og takk for boktips:) Dette var en bok jeg ikke hadde hørt om før:)

    SvarSlett
  8. @Astrid Terese: Det er en spennende bok så langt. :)

    @Elin: Bare hyggelig. :)

    SvarSlett
  9. Herlig smakebit! Fikk lyst til å lese boka!

    SvarSlett
  10. Virker som en spennende bok:) Er det del av en serie eller?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...