søndag 16. oktober 2011

Ukens smakebit: The Gray Wolf Throne

Det har blitt litt lite lesing og blogging i det siste, men jeg har fortsatt problemer med å legge fra meg bøkene til Chima når jeg først har tid til å sette meg ned.

Den ukentlige utfordingen fra Ladybug: del ett par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit kommer fra The Gray Wolf Throne av Cinda Williams Chima, s. 108:

The wolves rose, as if at a common signal.

"This is the message we bring you, Raisa ana'Marianna, descendent of the queens of the Seven Realms," Althea said. "You must fight for the throne. You must fight for the Gray Wolf line. You must not allow yourself to be ensnared as Marianna was. The future of the realm balances on a knife's edge." She bowed her head and turned away, moving off in a trot.


Hvis du er interessert i å lese den første boka i serien, har du til midnatt i natt å delta i giveaway'en her på Bøker og sånt.... :)

6 kommentarer:

  1. Tak for nok en spennende smakebit fra denne serien :-)

    SvarSlett
  2. Er det ikke artig å oppdage nye bøker og serier? Spesielt når en kan dele de med andre. :)

    SvarSlett
  3. Jeg har søkt på alle bibliotek jeg kan tenke meg for å finne bøkene til Cinda Williams Chima, men uten hell. Irriterende! (Mitt bokbudsjett er noe overskridt!!)

    SvarSlett
  4. Takk for smakebit, den var skikkelig fristende! :-))

    SvarSlett
  5. @Elin: Spennende bok. :)

    @Astrid Terese: Så rart. Drammen og Deichman pleier å ha det meste.

    @Heidi: Den er så absolutt verd en lesing. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...