søndag 2. oktober 2011

Ukens smakebit: The Demon King

Den ukentlige utfordingen fra Ladybug: del et par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit kommer fra The Demon King av Cinda Williams Chima, s. 106:

But it wasn't Matieu's purse that Shiv pulled out of the bag. It was Bayar's amulet in its leather wrapping.

"What have you got here, Cuffs?" Shiv asked, his eyes alight with interest. "Something pricy, I hope?" He unfolded the leather and poked it with his finger.

Green light rippled through the alleyway, burning Han's eyes, temporarily blinding him. With an ear-splitting blast, Shiv and the Southies were flung back against the opposite wall like rag dolls, smacking the stone with a solid thud. Han went down hard, ears ringing.

9 kommentarer:

  1. Fantastisk smakebit! Jeg har hatt boken i bokhyllen lenge men så langt har jeg ikke fått meg til å plukke den ut. Gleder meg veldig til å høre hva du syntes om boken, smakebiten fristet meg veldig kjenner jeg.

    SvarSlett
  2. Jeg er nesten halvveis og er veldig glad jeg allerede har bok 2 og 3 i bokhylla så de kan leses med en gang.

    SvarSlett
  3. Dette høres ut som en veldig spennende bok, Ann Kristin! Gleder meg til å høre hva du synes om den. Jeg venter forresten på The Unbecoming Of Mara Dyer :-) Hvordan likte du den?

    Og nå fikk jeg kommentert :-D

    SvarSlett
  4. Boka er ganske spennende. Flott verdensbygging, politiske intriger, vennskap osv osv. Anbefales!

    "The Unbecoming of Mara Dyer" er god. Virkelig god, og annerledes enn andre paranormale bøker jeg har lest. Håper det kommer en oppfølger.

    Hurra! :D

    SvarSlett
  5. Dette hørtes virkelig ut som en spennende bok. Jeg håper du skriver mer om den så jeg kan finne ut om det er en bok jeg må få med meg! :-)

    SvarSlett
  6. Den så absolutt interessant ut! Kjekt å ha oppfølgerne klare for hånden ;-)

    Takk for bøkene forresten! Spørs om de blir donert til biblioteket. Slike er alltid en slager ;-)

    Ha en flott oktoberuke! :-)

    SvarSlett
  7. @Astrid Terese: Den var virkelig god. Jeg satt opp langt forbi sengetid i går for å få lest den ferdig. Skal prøve å få skevet en omtale i løpet av uka. :)

    @Heidi: Det er veldig greit å ha oppfølgerene klare når du liker bøkene, gjør ventetida så mye kortere. ;)
    Ha ei flott uke du og! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...