tirsdag 11. oktober 2011

Topp 10 bøker jeg skulle ønske jeg kunne lese for første gang igjen

The Broke and the Bookish har hver tirsdag en Top Ten-liste, en ukelig topp 10-liste med et boklig tema. Denne ukas liste er Top Ten Books I Wish I Could Read Again For the First Time, eller: Topp 10 bøker jeg skulle ønske jeg kunne lese for første gang igjen.


01. Harry Potter - JK Rowling
02. Hunger Games - Susanne Collins
03. Fried Green Tomatos at Whistle Stop Cafe - Fannie Flagg
04. The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian - Sherman Alexie
05. Graceling - Kristin Cashore
06. Alle barna i Bakkebygrenda - Astrid Lindgren
07. The Grass Dancer - Susan Power
08. Anne of Green Gables - LM Montgomery
09. Persuasion - Jane Austen
10. Torbjørn Isbjørn - Titus Kodzoman

2 kommentarer:

  1. Mulig det bare er meg men det ser ikke ut som om du vil lese noen bøker om igjen, Ann Kristin ;)

    SvarSlett
  2. Men de var jo der i stad. *sukk* Har hatt en del problemer med internett i det siste. Jeg får fylle ut på nytt. Takk for at du sa i fra. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...