mandag 10. oktober 2011

Giveaway: En helt ny verden


Jeg har blitt så begeistret for Cinda Williams Chimas Seven Realms-serie at nå blir det en ny giveaway her hos Bøker og sånt....

Boka som gis bort er The Demon King, den første i serien. Min omtale finner du her, det er flere omtaler hos GoodReads.


For å delta behøver du kun legge igjen en kommentar hvor du forteller litt om en fantasy bok eller serie du liker. Kanskje det er en bok eller serie du synes fortjener flere lesere? :)

Som en ekstra insentiv: blir det mer en 10 (ti) deltagere, trekker jeg en ekstra vinner.

Dere har til midnatt søndag 16.10.11 å delta. Ved hjelp av random.org vil vinneren(e) av boka bli valgt ut. Mandag 17.10.11 legger jeg ut en bloggpost med hvem som har vunnet.

5 kommentarer:

  1. Aldri hørt om denne boken :) Den ser kjempe spennende ut. Count me in :D line_boegh@hotmail.com

    Fantasy bøker jeg kan anbefale er: (mange, men her får du litt av dem :) )
    Hex Hall av Rachel Hawkins. Tenårings morro bok
    Shifters serien av Rachel Vincent. Kjempe spennende bøker
    Den sorte Dolks Brorskap av J.R Ward. Voksen serie. Helt utrolig spennende og bra :)
    osv.. osv.. :D hehe Kunne fortsatte i en lang roman :P

    SvarSlett
  2. Så flott give - away, Ann Kristin! Jeg er veldig glad i fantasy og paranormale saker, både YA og for voksne. En serie jeg har forelsket meg helt i nå nylig er Fever - serien til Karen Marie Moning. Det er urban fantasy for voksne og handler om Mac som reiser til Dublin for å finne søsterens morder, og som havner midt opp i en verden med mørke og lyse feer, onde bøker og mye annet. Det er en fantastisk og mørk serie med herlige karakterer som jeg ble veldig glad i.

    SvarSlett
  3. Alltid stas med give-away :)

    Innen fantasy vil jeg absolutt anbefale The host av Stephenie Meyer og Gena Showalter sin Lord of the underworld serie (absolutt verdt å sjekke ut for de som er fan av J.R. Ward).

    SvarSlett
  4. Denne boken hørtes veldig spennende ut! :) Jeg kunne godt tenkt meg å lese den.

    En av seriene jeg liker best er blant annet Artemis Fowl bøkene for barn og ungdom. Bøkene har høyt tempo og er veldig spennende.

    The Dark Tower er også en veldig interesant og spennende fantasy-serie laget av krim-mesteren Stephen King. Denne finnes både i som bokserie og som tegneserie (graphic novel) :)

    SvarSlett
  5. Ikke hørt om denne boka jeg heller, spennende med noe helt nytt og ukjent!

    Jeg vil trekke fram boka Song for Eirabu av Kristine Tofte. Helnorsk fantasy med utgangspunkt i norrøne myter og mytologi. Første bok ble utgitt for 2 år siden, mens nummer to kommer nå til høsten (om jeg husker riktig). Den er skrevet på nynorsk, og det synes jeg er et fortreffelig valg (selv om jeg vanligvis leser bøker på bokmål selv). Det passer utrolig godt til fortellingen og gir den et ekstra "gammeldags" preg, samtidig som jeg uansett glemte hvilket skriftspråk jeg leste på etter et par sider. Sånn går det når man blir oppslukt av historien. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...