søndag 21. august 2011

Ukens smakebit: Med støv på hjernen

Den ukentlige utfordingen fra Ladybug: del et par setninger fra en bok du leser nå på bloggen din.

Ukens smakebit kommer fra Med støv på hjernen av Eva Ramm, s.32:

Jeg ranket meg tross min verkende rygg, og min første impuls var å løpe over til Edna og fortelle det. Men den tanken kom jeg fort over naturligvis. Det var jo så godt som hennes skyld at jeg kunne vært død nå!

Så ble jeg da i stedet sittende der og beundre mine blanke vinduer - som jeg hadde pusset med fare for eget liv. Og de var virkelig blanke.

Utrolig morsom bok!

10 kommentarer:

  1. Hei!
    Hørtes ut som en morsom bok...den skal eg skjekke nærmere ut på bibloteket:) Takk for utdraget:)

    SvarSlett
  2. Herlig smakebit, Ann Kristin. Jeg antar det er boka bak filmen med samme navn?

    SvarSlett
  3. @Gråbekka: Hei. :) Det er en veldig morsom bok, anbefales varmt om du ønsker en god latter.

    @Mari: Ja, det er boka bak filmen, og den er like morosom. Liker du filmen anbefaler jeg å lese boka. :)

    @Kristine: Takk. :)

    SvarSlett
  4. Herlig smakebit! Filmen har jeg sett, men ikke lest boka, det tror jeg at jeg må gjøre noe med :)

    SvarSlett
  5. Anbefaler å lese boka, den er skikkelig artig. Hvis du leser jubileumsutgaven som kom i 2008 er det en del ekstra info bak i boka. :)

    SvarSlett
  6. Takk for smakebit! Herlig tittel! Absolutt noe jeg kunne tenkt meg :-)

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  7. Du burde lese boka, Heidi, den er skikkelig morsom. :)

    SvarSlett
  8. Da ser jeg fram til å høre hva du synes om den. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...