onsdag 17. august 2011

Nytt i bokhylla




Det tok noen forsøk, men til slutt gikk kattene med på å la bøkene få være fokuset:


Give Up the Ghost av Megan Crewe: Fant denne ved å surfe meg gjennom flere "de som kjøpte denne boken kjøpte også disse"-lister hos BookDepository. Slik fant jeg også Flyaway av Lucy Christopher og The Passion Flower Massacre av Nicola Morgan.

Shadows on the Moon av Zoë Marriott var det Maris trailer tirsdag som gjorde meg oppmerksom på (takk for tipset!). Unshelved sin omtale av Randy Christensens Ask Me Why I Hurt fikk meg til å verke og lyst til å lese om arbeidet Randy Christensen gjør blandt hjemløse barn. En av bøkene listet under denne hos BookDepository var Compromised av Heidi Ayarbe.

Etter noen dårlige erfaringer med DRM og Adobe for ett par år siden sluttet jeg å kjøpe ebøker, men så så jeg Jennifer Esteps Touch of Frost på tilbud..... Forhåpentligvis får jeg en bedre ebok opplevelse denne gangen. :)

Er det noen andre som har noe nytt i bokhylla? Hvis det er noen som ønsker seg noe nytt i bokhylla så har Mari en stor giveaway gående på Escape in a Book for å feire 1000 følgere. :)

6 kommentarer:

  1. Høres ut som fine bøker:)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg gleder meg til å starte på dem. :)

    SvarSlett
  3. Så nydelige pusekatter! Det er klart at nyheter må undersøkes godt ;-)

    Bøkene så kjempespennende ut. Gleder meg til å se hva du syntes om dem :-)

    Ha en flott torsdag!

    SvarSlett
  4. De er noen go'klumper. :)

    Jeg har litt problemer med å bestemme meg for hvilken jeg skal starte med, har lyst å lese alle på en gang.

    Ha en flott torsdag du og! :)

    SvarSlett
  5. Så søte pusekatter :) Vi har en rampekatt her, hun er vel fire år nå i august og som en kattunge enda.

    Så spennende at du har kjøpt "Shadows on the moon", gleder meg til å høre hva du syntes om den. Flere av disse titlene var helt nye for meg så jeg er spent på å høre mer om disse.

    SvarSlett
  6. De er noen nydelige rampekatter begge to. :)

    Jeg gleder meg til å lese "Shadows On the Moon", leser nok den først før jeg kaster meg over resten. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...