lørdag 9. juli 2011

Lesemaraton - en fortløpende oppdatering

Endelig har jeg fått satt meg ned for å lese jeg og. Litt sent ute, men det er mange timer igjen. :)

Oppdateringer:

16:30 - Fullførte North of Beautiful av Justina Chen Headley
16:35 - Begynner på By the Time You Read This, I'll Be Dead av Julie Anne Peters
00:31 - Fullførte By the Time You Read This, I'll Be Dead av Julie Anne Peters (det lønner seg ikke å sovne midt i en bok, du får vondt i nakken :-/ )
00:38 - Begynner på Ghetto Cowboy av Greg Neri
02:55 - Fullførte Ghetto Cowboy av Greg Neri. Interessant ungdomsbok om urbane cowboyer i Philadelphia. Mer info her: Greg Neris nettside
03:05 - Begynner på Steampunk! An Anthology of Fantastically Rich and Strange Stories.

07:30 - Det har vært artig å være med, men nå må jeg gi meg så jeg rekker toget hjem. Det blir nok en del lesing på toget, og litt soving. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...