søndag 31. juli 2011

Bokglede og sterke ungdommer


Det er få ting jeg liker bedre enn å spre litt bokglede, derfor blir det en liten "give away" her på Bøker og sånt....

Jeg kikket gjennom tenåringsbøkene jeg har lest så langt i år med temaene toleranse, vennskap og styrken til å være seg selv (og minst litt humor) i bakhodet, og fant to som skilte seg ut: Boy Meets Boy av David Leviathan og The Disreputable History of Frankie Landau-Banks av E. Lockhart.

Det eneste du behøver å gjøre for å delta er å legge igjen en kommentar med hvilken bok du ønsker deg og hvorfor. Kun en kommentar per deltager.

Dere har til midnatt onsdag 03.08.11 til å delta. Ved hjelp av random.org vil en vinner av hver bok bli plukket ut. Fredag 05.08.11 legger jeg ut en bloggpost med hvem som har vunnet. :-)

5 kommentarer:

  1. Så koselig. Jeg prøver vinnerlykken :) Da må bli The Disreputable History of Frankie Landau-Banks av E. Lockhart.

    Hvorfor? Jeg leste nylig en bok om det å forsøke å være seg selv når man er i tenårene og hvor vanskelig det kan være. Det var en veldig god og morsom bok, jeg kan tenke meg å lese flere bøker som tar opp samme tema. E. Lockhart er en forfatter jeg har hørt mye positivt om men jeg har ikke lest noen av hennes bøker.

    SvarSlett
  2. Spennende! Jeg prøver også lykken og ønsker meg bok nummer 2, "The Disreputable History...". Klem fra Anette (ps..giveaway hos meg også ;)

    SvarSlett
  3. Jeg prøver lykken og ønsker meg "Boy meets Boy". Det er utrolig lenge siden jeg har lest en ungdomsbok og jeg syns denne virket veldig interesant.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig med giveaway :) Jeg prøver lykken og ønsker meg boken The Disreputable History of Frankie Landau-Banks. Syntes denne boken virket interessant.

    SvarSlett
  5. Heisann, har akkurat oppdaget bloggen din, og gleder meg til å følge den videre :) Jeg prøver også lykken, og ønsker meg Boy meets boy. Har for tiden en intens ungdomsbok periode, og har boy meets boy på leselista mi :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...