søndag 8. mai 2011

"Selvangivelse"

Hønemor tagget meg med denne "selvangivelsen" for noen uker siden; her er svarene mine, om noe forsinket. :)
 
Regelverket:
-lenk til den som gav deg prisen
-besvar spørsmålene
-gi prisen videre til ti bloggere.

1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg hadde lyst til å komme i kontakt med andre som er like glad i å lese, og få mer trening i skriftlig formidling.

2. Hvilke blogger følger du?
Altfor mange. Det blir til at jeg skimmer en del.

3. Favorittmakeupmerke?
Jeg kan gå år mellom hver gang jeg bruker sminke, så det har jeg ikke.

4. Favorittklesmerke?
Nei. Passer klærne sånn noenlunde er jeg fornøyd.

5. Ditt må-ha make-up-produkt?
Hahahaha!

6. Favorittfarge?
Blått og grønt i de fleste sjatteringer.

7. Parfyme?
Veldig sjelden. Syns det er vanskelig å finne noe som ikke lukter kjemisk eller for sterkt.

8. Favorittfilm?
Dette blir nesten like vanskelig som å velge en favorittbok. Hmmm, kanskje innspillingen av Persuasion fra 1995 eller Støv på hjernen?

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Australia. Naturen er fasinerende, og det er en del av verden jeg ikke har vært i. Thailand hadde også vært spennende.

10. Still og besvar det siste spørsmålet selv: Favorittaktivitet?
Jeg tror ikke noen som kjenner meg blir overrasket når jeg skriver lesing. ;)

Jeg velger å ikke gi denne videre til så mange, og sende denne videre til Elins bok og filmverden, Lesehesten fra Sørlandet og Siljes skriblerier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...