søndag 17. april 2011

Samleanmeldelse - mars 2011

Linda - som i Lindadrapet
Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine mens jeg leste denne boka. Det er en virkelig velskreven krimroman med en interessant sak som etterforskes, men samtidig harselerer også Persson med kjente troper og klisjeer i sjangeren og gir noen spark i retning politiet og media.

Det er lenge siden jeg har følt meg underholdt mens jeg leste en krimroman, men det gjorde jeg er. Under alle sleivspark og satire er det alvor, og Persson tar ikke lett på saken som etterforskes eller konsekvensene av oppførselen til for eksempel etterforskningslederen Evert Bäckström.

Anbefales sterkt til alle krimelskere med sans for humor!

Boy Meets Boy
En av de søteste og varmeste kjærlighetshistorier jeg har lest. Bare nydelig og varm. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...