søndag 13. mars 2011

Nytt i bokhylla

Ei uke forsinka så jeg har alt lest halvparten av bøkene, men her er de bøkene som kom i postkassa for ei og ei halv uke sida:

The Fates Will Find Their Way av Hannah Pittard - En bokklubbbok fra Indiespensible. Sammendraget minner om The Virgin Suicides, jeg leste den på videregående og likte den ganske godt så det lover jo godt.

Ten Thousand Saints av Eleanor Henderson - Denne kom som ekstrabok med The Fates... Siden jeg ikke kjenner til forfatteren og har ikke hørt noe om boka (det ingen blurb bakpå boka heller) blir dette litt i blinde, men det kan jo være spennende.

Boy Meets Boy av David Leviathan - Jeg har sansen for David Leviathan, og alt jeg har lest om Boy Meets Boy fremhever humoren og aksepten som det som virkelig hever denne boka opp. Jeg gleder meg!

Forbidden by Tabitha Suzuma - Det tok både tid og mange bokanmeldelser før jeg bestemte meg for å kjøpe denne, men jeg angrer så absolutt ikke. En utrolig velskrevet og tragisk historie med et kontroversielt tema.

Chasing AllieCat av Rebecca Fjelland Davis - Sport, tøffe jenter og mord. Spennende!

Revolution av Jennifer Donnelly - Det var coveret som fanget oppmerksomheten min først, men blurben som overbeviste om at denne måtte jeg lese.

Boneshaker av Cherie Priest - En sterk, kvinnelig hovedfigur er noe jeg ikke ser for mye av i litteratur. Det blir spennende å prøve en ny sjanger óg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...