mandag 14. mars 2011

Beautiful blogger



Jeg fikk denne award'en av Tonje. Her er noen spørsmål jeg skal svare på i forbindelse med award'en:

1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
"... We went out for a few weeks last year, in ninth grade."

2. Hva er det siste du så på TV?
Ser på TopGear på NRK3 nå. Jeg kan null om biler, men vertene er veldig underholdene.

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
TV'en, oppvaskmaskinen og kattene.

4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?
For ca 30 min siden. Da var jeg på vei hjem fra en bokkveld med CappelenDamm med noen spennende bøker i sekken.

5. Hva har du på deg nå?
T-skjorte og fleeceteppe.

6. Hva var den siste filmen du så?
The Sum of All Fears

 
7. Skulle du overveie å flytte til utlandet?
Hvis jeg hadde en god grunn og kunne ta med meg kattene.
.
De jeg sender denne utfordringen videre til er:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...