tirsdag 1. februar 2011

Nytt i bokhylla

Låner en idé til fra Ladybug: poste et bilde nyanskaffede bøker med litt info om hver bok:

Matched av Ally Condie - En dystopisk roman som får så mye hype og begeistrede anmeldere fanger interessen min ganske radig.

The Perks of Being a Wallflower av Stephen Chbosky - En oppvekst roman jeg fikk anbefalt på jobben.

The Girl With Glass Feet av Ali Shaw - Jeg er svak for kjærlighetshistorer, spesielt når det kommer med vakre cover. :)

Down and Out in the Magic Kingdom av Cory Doctorow - Forfatteren er god nok grunn for meg til å kjøpe denne.

Running on the Cracks av Julia Donaldson - Det var coveret (ulikt de fleste andre cover på tenåringsbøker) og coverblurben som fanget oppmerksomheten min: "She knows who she's running from. But who is she running to?"

H.I.V.E. av Mark Walden - Humor og action? Ja takk!

I Do Not Come to You by Chance av Adaobi Tricia Nwaubani - Epostsvindel, grådighet, familiedrama og humor.

Little Gods av Anna Richards - Leste flere positive anmeldelser av denne da den kom ut, men glemte helt av den før jeg så den i butikken og ble fanget av covere og løftene om en outsider som finner sin styrke i hvem hun er.

Room av Emma Donoghue - Noen ganger trenger man en sår og var roman.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...