lørdag 12. februar 2011

Samleanmeldelse - januar 2011

The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian
Denne romanen kommer nok til å bli en av favorittene mine for 2011, om ikke i tenåringslitteratur generelt. En fantastisk velskreven sår, varm og ærlig roman. Så god faktisk at jeg ikke vet hva annet jeg kan si enn: les denne boka!

Anbefales alle.


Flaskepost fra P
Som jeg ventet på denne boka! Vel verd ventinga var og.

Dette er den tredje krimromanen med Carl Mørk og Avdeling Q, og den beste så langt. Denne gangen er det kidnapping, religiøse sekter og mord Carl Mørk og teamet hans har å bry seg på. Samtidig med en drivende spennende sak med en ganske original vri, får vi små innblikk i livene til Carl, Assad og Rose. Gleder meg allerede til neste bok i serien, både for den utvilsomt spennende saken og for mer bakgrunn om spesielt Assad og Rose, det lille som kom fra i denne boken vætet appetitten på mer.

Anbefales krimelskere.


Bilder funnet gjennom Googles bildesøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...