lørdag 18. desember 2010

Utfordringer for 2011

I et forsøk på å lese meg gjennom deler av bokhyllene mine har jeg meldt meg på Off the Shelf.

Off The Shelf!

Det er fem utfordringsnivåer, jeg har valgt nivå 2:

Challenge Levels

  1. Tempted–  Choose 5 books to read
  2. Trying – Choose 15 books to read
  3. Making A Dint – Choose 30 books to read
  4. On A Roll – Choose 50 books to read
  5. Flying Off – Choose 75 books to read
Da var det bare å kikke i hyllene og velge ut 15 bøker.



For Buy One Book and Read It har jeg valgt nivå 2: Kjøpe og lese 12 bøker i løpet av 2011. Jeg har en tendens til å kjøpe bøkene og glemme de igjen i hylla så dette blir en utfordring!






Fordi det er artig å utfordre seg selv, har jeg også meldt meg på The TwentyEleven Challenge, som går ut på å lese 20 bøker i 11 ulike kategorier.


Da er det vel bare å forberede seg da. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...